وبلاگ تحلیلی تیتر برتر
سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : مصطفی

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام کاترین اشتون در دیدار با چند تن از فعالین فتنه 88 اظهار داشت: ایشان علاوه بر اینکه قواعد بازی دیپلماتیک را بلد نیستند بلکه عجوزه و دلقکی برای سازمان‌های اطلاعاتی و کشورهای اروپایی هستند.

فومنی گفت: کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد.

وی تصریح کرد: خانم اشتون با این حرکت ضمن ضربه زدن به دستگاه دیپلماسی، به مردم شریف ایران نیز توهین کرد و معتقدم باید از مردم ایران عذرخواهی کند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تاکید کرد: مسئولین نباید تا زمانی که ایشان عذرخواهی نکردند جلسه و یا گفت‌وگویی با وی داشته باشند.

فومنی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و قضایی ما باید با عوامل برقراری این دیدار برخورد جدی‌ داشته باشند گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.

منبع: فارس
تیتر برتر : بازم گلی به جمال حاج آقا زارع که واقع بینانه در این مورد اظهارنظر فرمودند و باید منتظر شستشوی اتاق کارش با اسید کلریدریک و سولفوریک و یه کامیون وایتکس باشه تا دیگه اینگونه اظهاراتی در خصوص رعایت اصول دیپلماتیک از سوی دزد بی شرفی مثل اشتون که از جاسوسان انگلیسه نکنه
به نوبه خود از این حرکت این عزیز اصلاح طلب تشکر می کنم و دعا می کنم بقیه از ایشون یاد بگیرن
اما بعد
در مورد کار خانم جاسوسه و دزده باید گفت این کار اشتون با هماهنگی وزارت ذلیله خارجه انجام شده و ظریف خود از عمله های استکباره که اینتگونه حاضر می شه چوب حراج به استقلال مملکت بزنه و اصلا به روی خودش نمیاره که برای حفظ استقلال این مملکت چه خون های پاکی ریخته شده اون موقع که دلاوران ما در جبهه ها در مقابل تمام دنیا ایستاده بودند جناب طریف ضعیف وطن فروش داشت درس جاسوسی و وطن فروشی یاد می گرفت
اوف بر روحانی با این وزیرش و ننگ بر مجلس که اینگونه بعد از دولت دکتر احمدی نژاد به راس امور !!!!! برگشت
احمدی نژاد کجایی که باز هم روی هر چه مستکبره کم می کردی در طی 8 سال و صدای حضرت امام خمینی و امام خامنه ای بودی در مبارزه با استکبار اما این نامردان و وطن فروشان دولت 11 همه چیز رو در طی 6 ماه بر باد داد.
ننگ بر مسئولان وطن فروش و ننگ بر نمایندگان منفعل


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : مصطفی

حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: بسم الله الرحمن الرحيم. امروز يوم الله 9دي است، روزي كه خون مردم ايران اسلامي در شهرهاي كوچك و بزرگ به جوش آمد و با بغض و كينه نسبت به متعرضين به عاشوراي حسيني و حريم ولايت، به خيابان ها ريختند و نشان دادند كه اهل كوفه نيستند تا علي زمانشان تنها بماند. روزي كه امام خامنه اي در اين چهار سال بيش از 30 بار درباره آن سخن گفته‌اند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : مصطفی

اکبر هاشمی رفسنجانی هر از چندگاهی متلکی کنایه ای چرت و پرتی را نثار صداوسیما می کند.در یک جمله باید به هاشمی گفت که صداوسیما به شغال باج نمی ده



یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, :: 11:27 ::  نويسنده : مصطفی

وزارت ذلیل خارجه و وزیر ضعیفش بدون هماهنگی با سایر ارگانها تعدادی جاسوس اروپایی را تحت عنوان هیات پارلمانی اروپا به کشور دعوت کرده و اونها رو راست برده تو طویله نسرین ستوده و جعفر پناهی وطن فروش .

البته از دارودسته نیویورکی ها که مثل اختاپوس چمبره زدن روی وزارت خارجه انتظاری بیش از این نمی ره اما دوستان مجلسی که حتی به تعداد نفس کشیدنهای دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی هم کار داشتند بیشتر از اینها انتظار می رود.ما از مجلس انتظار داریم که همانطور که رئیس عزیز و دوس داشتنیش خوب حرف میزند خوب هم عمل کند تا ان شاءالله از جانب اینها هم ناامید نشویم.

یک نکته دیگر که از دید بسیاری از دوستان پنهان مانده این است که جریانی در دولت یا بهتر بگوییم رئیس پشت پرده دولت وجود دارد که با انجام کارهای ساختارشکنانه سعی در ایجاد اختلال در وظایف مجلس دارد و هر کس که با بی قانونی های دولت مخالفت کند را به عنوان افراطی و کسی که نمی خواهد دولت برای مردم کار کند , معرفی بنماید تا بتواند در سال 94 بهره برداری های کثیف خود را در انتخابات مجلس به انجام برساند همانند برنامه کثیفی که از سال 90 بخصوص راه انداختند تا دولت خدمتگزار نهم و دهم را ناکارآمد جلوه دهند و همگان دیدند که چه به روز کشور آمده و ظعیف و شرکا دارند دو دستی همه چیز را تحویل ارباب و کدخدای خود می دهند اما باید بدانند امریکا صرفا و فقط کدخدای اینهاست و مردم مشرک نیستند مانند آنها.

امان از بی بصیرتی و شکم پرستی مردم .........

 



شنبه 16 آذر 1392برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : مصطفی

اینکه تعدادی از عوامل فعال در فتنه ننگین 88 در بدنه دولت مشغول خدمت صادقانه به همه دشمنان غیر از انقلاب اسلامی هستند شکی نیست زیرا مغز اینان فسیلی شده است و هیچ حرفی در آنها کارگز نمی افتد.و همانطور که در قرآن ذکر شده پیامبر نمی تواند کوران و کران را بینا و شنوا سازد.اما تعجب از جوانان دانشجو است که هنوز متوهم هستند و کمی زحمت فکر کردن به خود نمی دهند تا دودوتا چهارتا کنند و ببینند که تعدادی از فعالان فتنه امروزه به مزخرف بودن بحث تقلب اذعان دارند اما می بینیم که امثال حجاریان و تاج زاده و .... علنا اعلام می کنند که تقلب نشده اما تعدادی از دانشجویان هنوز در خواب غفلتند.

اگر دستگاه قضایی مجرمان بزرگترین جرم به وقوع پیوسته را به سزای عملشان می رساند و سران فتنه اعم از هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی و ... را به مجازات اعمال ننگینشان می رساند امروز در بدنه دانشگاه و در روز دانشجو شاهد استفاده تفاله های سیاسی دانشجو از دستبند سبز نبودیم.جریان فتنه گر اصلاحات بارها ثابت کرده است که از دانشجو استفاده ابزاری می کند و به زبان ساده تر از آنها سواری می گیرد تا به مقصد برسد.نتیجه اینکه دانشجویان طرفدار اصلاحات درازگوشی بیش نیستند.چند وقت پیش در یک کرسی آزاداندیشی شرکت کرده بودم و در آنجا شاهد بودم که دانشجویان طرفدار دوم خرداد سخنان رضا ملعون خاتمی و هاشمی مفسد و شبکه های بی بی سی و .... را نشخوار می کردند .این هم دلیل درازگوش خواندن آنها



چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : مصطفی

به نقل از فارس، محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان در واکنش به گزارش ۱۰۰ روزه حسن روحانی که شب گذشته به طور زنده پخش شد و صحبت‌هایی را درباره موفقیت‌هایی ورزشی اظهار داشت، با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، پاسخ رئیس جمهور را داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی


کارنامه دوساله تشکیل وزارت ورزش و جوانان (افتخاراتی استثنایی برای تاریخ ایران تقدیم به رهبری فرزانه و ملت عزیز)

در این هفته با برگزاری آخرین تودیع و معارفه در دولت جدید که به تعبیر رئیس جمهور محترم،آ خرین وزیر کابینه از کوچه پر پیچ و خم پارلمان عبور کرد.

از اینکه بالاخره وزارت ورزش و جوانان توانست متولی داشته باشد، جای خرسندی دارد. برای وزیر جدید (جناب آقای دکتر گودرزی) آرزوی توفیق داشته، همان‌طور که در جلسه تودیع عرض شد. همکاری با ایشان را وظیفه و شکرانه نعمت خدمتگزاری و فرصت کسب تجربه این ایام می دانم. رسم این است که در پایان گزارشی اجمالی ارائه گردد تا حاصل خدمت گروه کثیری از خادمان نظام اعم از مدیران، مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان و سایر همکاری‌های انجام شده از سایر ارکان دولت، مجلس شورای اسلامی به طریقی به سمع و نظر ملت عزیز برسد.

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و همت جوانان رشید ملت، قهرمانان و مربیان عزیز ایران اسلامی، درخشان‌ترین موفقیت‌های ورزشی درطول تاریخ ایران (قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی) بعد از تشکیل وزارت ورزش و جوانان تا کنون اتفاق افتاد؟ که ذیلا اهم آن اشاره می گردد:

*در المپیک ۲۰۱۲ که در لندن برگزار گردید فرزندان این ملت؛ با کسب ۴ مدال طلا - ۵ نقره و ۳ برنز در مجموع ۱۲ مدال افتخار دریافت داشتند و در مسابقات پارالمپیک با کسب ۱۰ طلا- ۷ نقره- ۷ برنز در مجموع ۲۴ مدال دریافت نمودند.

*رتبه ایران در المپیک از ردیف ۵۹ جهان به ۱۷ و در پاراالمپیک به ۱۱ جهان ارتقاء یافت (برابری می کند با مجموع مدال‌های سه دوره المپیک)

*ورزش بانوان ضمن اینکه برای اولین بار ۸ سهمیه در المپیک در یافت شده نفر ششم تیر اندازی المپیک توسط یک بانوی ایرانی کسب شد.

*کسب مدال نقره ورزشکار دوومیدانی ایران (احسان حدادی)

*در طول تاریخ ایران برای اولین بار تیم ملی فوتبال کشور به عنوان سرگروه به جام جهانی راه یافت و راه یابی نوجوانان فوتبالیست به جام جهانی و صعود تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا برای ۲۰۱۵ در استرالیا

*برای اولین بار تیم ملی والیبال کشورمان ضمن پیروزی بر کشورهای قدرتمند ورزشی که سالها قهرمان بلامنازع جهان بودند به لیگ جهانی راه یافت. آخرین موفقیت های فرزندان ملت را در ماه اخیر در جام بین قاره ای شاهد بودیم.

*برای اولین بار تیم ملی وزنه برداری ایران ضمن توفیق در المپیک در تاریخ ۵۵ ساله رقابت های قهرمانی آسیا موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و کسب ۳ مدال جهانی در این رشته

*برای اولین بار تیم ملی کشتی کشورمان با اقتدار آمریکا و روسیه را شکست داد و در کشتی آزاد و فرنگی در جام جهانی دو سال پی در پی قهرمان جهان شد.

*در تکواندو نایب قهرمان جهان و بعد از چهل سال قهرمان جهان در کره جنوبی (مقر دائمی فدراسیون جهانی تکواندو)

*کسب دو مدال جهانی در تیراندازی

*صعود به ۸ قله بالای ۸۰۰۰ متر دنیا و فتح بلند ترین برج صخره‌ای جهان (ترانگو)

* کسب مدال مسابقات قهرمانی ژیمناستیک جوانان آسیا و کسب ۳ مدال قهرمانی شطرنج نوجوانان و جوانان

* نایب قهرمانی در رشته موتور کراس در آسیا و کسب نایب قهرمانی جوانان تنیس روی میز بانوان

*کسب دو مدال طلای توسط جانبازان و معلولین در شنا و قهرمانی کاراته در جهان

*درخشش تیم فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای در امارات با عبور از روسیه، برزیل و ایتالیا برای اولین بار

*نایب قهرمانی ووشو در جهان برای سومین بار و در اسکی روی چمن برای اولین بار ایران نایب قهرمان جهان شد

* در ورزش همگانی با افزایش قریب صد در صد و افزایش دوبرابری ورزشکاران سازمان یافته

*برای اولین بار تعداد رشته های حاضر و مدال آور کشور علاوه بر رشته های مطرح مانند کشتی و وزنه برداری و تکواندو به تعداد گسترده تری در سایر رشته ها مانند تیر اندازی، قایق رانی، بوکس، دوو میدانی ،کوه نوردی وکبدی و ژیمناستیک و ... مخصوصا در رشته های تیمی که همواره مورد تقاضا بوده است از جمله والیبال، فوتبال و بسکتبال درورزشهای در حال رشد و مطرح قاره ای و جهانی تسری یافت.

*در تنوع پراکندگی ورزش قهرمانی برای اولین بار قهرمانان ورزشی در بین ۱۶ استان کشور بروز کردند.

*در مجموع در فاصله تشکیل وزارت ورزش تا کنون در حدود ۳۵۰۰ مدال در میادین ورزشی کسب شده است که قابل توجه است.

نتایج مربوط به الپیک رابطه ما را با سایر کشورها اینگونه ترسیم می‌کند که: در آمریکا لاتین فقط کوبا از ایران جلوتر بود. در آفریقا هیچ کشوری، در آسیای میانه فقط قزاقستان و در کل آسیا کره جنوبی، چین و ژاپن و در اروپا فقط ۸ کشور از ما جلوتر قرار گرفت و در جهان اسلام اولین کشور قرار گرفتیم.

این در حالی است که تحلیل گران جهانی نوشتند ایران تیم شگفتی آفرین جهان بوده است و به عنوان کاروان پاک مورد توجه قرار گرفت (به لحاظ عاری بودن از موضوعات دوپینگ و..)

این افتخارات موجب شد که ادعا کنیم ضمن رضایتمندی رهبری عزیز از جوانان این ملت که در چندمین نوبت بزرگواریشان موجب دلگرمی دست اندرکاران ورزشی کشور شد، آیا هیچ رویدادی را در این چندین ساله سراغ دارید که در این حد ملت را شاد کرده باشد؟

ضمن به‌جا دانستن نگرانی مسئولان و نمایندگان شریف ملت در ضرورت ایجاد اماکن ورزشی برای جوانان که البته سعی شده است با جدیت و صرفه در همان مقداری را که دولت و مجلس محترم برای بخش ورزش و جوانان مقرر داشته اند، اقدامات ارزشمندی شکل بگیرد. امیدوارم در بودجه های سنواتی به این مهم توجه بیشتری گردد اما با همه این کاستی ها لازم است به اطلاع برسد که از بدو تشکیل سازمان تربیت بدنی تا سال ۵۷ فقط ۶۷۷ مکان ورزشی در کشور ایجاد شده است و ازسال ۵۷ تا سال ۸۴تعداد ۳۳۴۶ مکان ورزشی ایجادشد.اما از سال ۱۳۸۴ تا کنون بیش از ۵۰۰۰ مکان ورزشی ایجاد. (یعنی بیش از دو برابر همه دوره های گذشته.)

همچنین قبل از انقلاب اسلامی فقط ۲۷ مکان ورزشی روستایی در کل کشور ایجاد شده بود که از بعد از انقلاب تا سال ۸۴ تعداد ۴۳۱ مکان احداث گردید اما از سال ۸۴ تا کنون ۳۳۵۵ مکان ورزشی در روستاها ایجاد شده است.(یعنی حدود بیست برابر گذشته)

با اذعان به اینکه در وظایف قانونی امور جوانان در حدی که برای این ساختار تکلیف تعیین شده است، همکاران ما تمام وظایف را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده اند.

علاقمند بودم مطابق تجربه مواردی را در حل موضوعات مربوط به جوانان مخصوصا معیشت و نیازهای شغلی و اجتماعی آنان که قانون هم اعتبارات و هم وظایف آن را به سایر دستگاه‌ها سپرده است، ارائه نمایم که از قاعده گزارش خارج و ان شاءالله در صورتی که توسط سیاستگذاران کشور در دستور کار جدی قرار بگیرد موارد جمع‌بندی شده تقدیم خواهد شد.

اما با اینکه بنا نداشتم وارد مسائل حاشیه ای شوم و اساسا به نسبت بعضی از دوستانم خودم را خوشبین به تدابیر رییس جمهور جدید می دانسته و همواره ضمن دعای خیر برای توفیق مسئولان جدید، تصمیم دارم به عنوان کسی که سالها به لطف الهی در تدریس و تحقیق و مجلس و دولت اندوخته هایی را کسب نموده ام در کمک به این عزیزان دریغ نکنم؛ اما از شنیدن مصاحبه دیشب جناب آقای دکتر حاج آقای روحانی رییس جمهور محترم در ضمن گزارش صد روزه شان (که به تعبیر بعضی از رسانه ها در عوض گزارش کارهایی که در این فاصله کار دولت در رفع مشکلات به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی مردم از جمله جوانان کشور بیشترین وقتشان را به نقد و اتهام به دولت قبل گذراندند) متعجب تدبیر سخنانشان شدم. در مورد سایر امور اهل فن و مطلعین باید پاسخ دهند. اما در اندازه ای که جناب آقای روحانی در مورد ورزش فرمودند؛ اجازه می خواهم ضمن عرض خسته‌نباشید به محضر ایشان و ملت عزیز عرض کنم که اولا وزیر ورزش معرفی شده چند روزی است که کارشان را به عنوان وزیر دولت یازدهم شروع کردند. قرار شد همه کمک کنیم. این تاکید رهبری عزیز است. همان‌طور که در گزارش فوق آمده است که همه جهان ورزش تصدیق می کنند. اصل موفقیت های بزرگ و غرور آفرین ورزش ایران مربوط به قبل از شروع کار وزیر دولت یازدهم است. مخصوصا این دو سال و سایه تدابیر آن که تا این دو روزه همان برنامه ها ادامه دارد. وزیر دولت یازدهم به تعبیر خود ایشان تازه از کوچه پر پیچ و خم پارلمان گذشته و این هفته رسما شروع می کنند (بعید است ایشان ندانند که مقدمات، آمادگی و برنامه های مربوط به ایام گذشته است.) به طریقی را که در طول تاریخ کشور سابقه ندارد. حال ایشان کدام موفقیت ورزشی را به تدبیر خودشان منتسب می کنند. آیا سراغ داریم در این دو ساله هیچ اقدامی به اندازه موفقیت های ورزشی که شرح آن فوقا اشاره شده است، ملت و رهبری را با این اندازه خوشحال کرده باشد؟

بسیار علاقمندم که پس از این با تدابیر و حمایت دولت جدید از ورزشکاران و نهاد های ورزشی ادامه این توفیقات را شاهد باشیم.

ثانیا ایشان در مطالبشان ضمن اینکه این موفقیت ها را به خودشان منتسب می کنند، تدبیرشان را هم برداشتن سایه سیاست از ورزش تلقی کردند. تعابیر مشابهی هم در برداشتن سایه امنیت از فرهنگ و مدرسه و دانشگاه به کارگرفتند. می خواهم به محضرشان عرض کنم ضمن اینکه به وجود، خدمات و زحمات نیروهای امنیتی و سیاسی نظام افتخار می کنیم و از خداوند می خواهیم ما را با نیروهای با اخلاص فداکار کشور محشور کند، اما همگان می دانند که بر خلاف سابقه خود ایشان و تعداد زیادی از همکارانشان که از صبغه سیاسی امنیتی برخوردارند نه این خادم کوچک ملت و نه برادران عزیزم وزرای سابق اندیشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و آموزش و پرورش به جز سابقه معلمی و تحقیق و تدریس در مدرسه و دانشگاه و افتخار بسیجی بودن، از آن سابقه هایی که ایشان مردم را می ترسانند، نداشته ایم. اتفاقا ضمن احترام به برادران معرفی شده غالب کسانی را که ایشان به عنوان وزیر ورزش معرفی کردند و مورد استقبال مجلس قرارنگرفت، یا مستقیما شغل امنیتی داشتند یا آنطور که نمایندگان مخالف گفتند در همراهی جریانات سیاسی نزدیک به فتنه متهم شدند. پس ایشان کدام سایه سیاسی را برداشتند و قصد داشتند کدام جبهه را بر ورزش کشور جایگزین کنند؟

به هر حال همانطور که عرض شد همه این افتخارات جوانان رشید این ملت، تقدیم به رهبری فرزانه انقلاب و ایران اسلامی است که فقط به لطف خداوند سبحان نصیب گردید که بار دیگر از درگاه بیکرانش شکر و سپاس می گوییم. بدین وسیله از همه عزیزانم مخصوصا ورزشکاران و جوانان رشید ملت، مربیان، مدیران استانی و شهرستانی و ستادی، روسا و مسئولین فدراسیون ها و هیئت های ورزشی کشور، رییس جمهور محترم و سایر همکارانم در دولت سابق و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که بنده و همکارانم را در این مسیر یاری کردند سپاسگذارم. همه ما خودمان را خادم ملت دانسته و در سایه رهبری های ولی امر مسلمین دری اری رسانی متولیان فعلی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. ان شاء الله از این به بعد هم شاهد توفیقات برتر باشیم.

به امید عزت و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی

خادم ملت، فرزند کوچک رهبری

محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان



چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : مصطفی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، تصمیم روحانی برای ارائه گزارش 100روزه از دولت بهانه‌ای شد تا مقایسه‌ای از عملکرد اقتصادی دولت‌ها در 100 روز اول داشته باشیم. ازآن‌جایی که سختی دسترسی به آمارهای اقتصادی در ایران بر کسی پوشیده نیست و از طرفی گرانی یکی از مهمترین و ملموس‌ترین شاخص‌های اقتصادی برای دولت‌ها و مردم به شمار می‌رود، سراغ تغییر قیمت‌ها رفتیم.

مقایسه تغییر شاخص کل بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران بر اساس آمار بانک مرکزی، در فاصله ماههای تیر تا مهر سالهای 72، 76، 80، 84، 88 و 92 که تقریباً تمامی این دوره‌ها 100 روز اول دولت‌ها را شامل می‌شود، نشان می‌دهد: بیشترین افزایش قیمت‌ها با رشد 7.1 درصدی شاخص کل در 100 روز اول دولت دوم هاشمی رفسنجانی رخ داده است و 100 روز اول دولت روحانی با رشد 4درصدی شاخص کل در رتبه دوم به‌لحاظ افزایش قیمت‌ها قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، کمترین رشد شاخص کل در 100 روز اول دولت اول احمدی‌نژاد به‌میزان یک درصد و دولت دوم احمدی‌نژاد به میزان 1.5 درصد رخ داده است.

افزایش شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در 100 روز اول دولت اول خاتمی 2.3 درصد و دولت دوم خاتمی 1.7 درصد بوده است.

جدول شاخص کل بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در شش 100 روز اول 4 دولت

نام دولت و سال آغاز فعالیت شاخص قیمت در تیرماه شاخص قیمت در مهرماه درصد تغییر شاخص در 100 روز
دولت دوم هاشمی-سال 72 4.2 4.5 7.1
دولت اول خاتمی- سال 76 12.7 13 2.3
دولت دوم خاتمی-سال 80 22.8 23.2 1.7
دولت اول احمدی نژاد- سال 84 39 39.4 1
دولت دوم احمدی نژاد - سال 88 72.2 73.3 1.5
دولت اول روحانی- سال 92 171.7 178.7 4
 
منبع: تسنيم


چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : مصطفی

شب گذشته حسن روحانی رئیس دولت 11 گزارش عملکرد 100 روزه دولت خود را ارائه کرد اما این گفتگوی تلویزیونی به همه چیز شباهت داشت الا گزارش عملکرد.شوی تلویزیونی روحانی با حضور سه مرجی (فرهنگ لغت کلاه قرمزی)برگزار شد و سیاه نمایی ها و مغالطه های تبلیغات انتخاباتی ایت نوچه هاشمی ادامه پیدا کرد و قسمت سوم مستند سیاه ایشان نیز به نمایش درآمد.البته بنده به علت همزمانی پخش افسانه جومونگ از شبکه تماشا با این شوی تلویزیونی موفق به تماشای آن نشدم اما از طریق همان سایت هایی که روحانی مردم را حواله داد به آنها از ریز صحبتهایش مطلع گشتم.

در واقع دولت روحانی در این 100 روزه فقط به دنبال توافق در موضوع هسته ای به هر ترتیبی بوده و عملا غیر از قلع و قمع مدیران ریز و درشت در نهاد ریاست جمهوری و سایر وزارتخانه ها , سخن در مورد قلیان خانم ها , زیر سوال بردن اصل ولایت و موضوع غدیر , تحویل گرفتن شیردال تقلبی به جای اصل و از این شیرین کاری ها مورد دیگری مشاهده نشد.البته افزایش قیمت خیلی از کالاها از جمله شیر , قند , شکر , برنج و غیره از عملکردهای دولت تدبیر و امید!!! بوده است.دولت راستگویان !!! دولت .....



سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : مصطفی

دیروز هاشمی رفسنجانی مسئولیت مرکز استراتژیک مجمع تشخیص را به ولایتی اهدا کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری و با دستور اکید هاشمی به ولایتی , ایشان برخلاف قول و قرار خود با دکتر حداد و قالیباف مبنی بر کناره گیری به نفع کسی که رای بیشتر دارد , عملا رئیس جمهوری را دودستی تقدیم روحانی کرد.

خیلی از کسانی که به ولایتی رای دادند بر این باور بودند که ایشان فرد ولایتمداریست و مشاور رهبری است. اما کسی که پیرو ولایت باشد اولا عهد خود را نمی شکند  و دوم اینکه نوکر هاشمی نمی شود.

توافق ننگین ژنو و عواقب آن برای انقلاب اسلامی را غرب بخشی از آن را مدیون ولایتی است.چرا که با عهدشکنی خود مقدمات روی کار آمدن گروه سازشکار و غربگرا را فراهم کرد البته با دستور یارویی که در بالا مشاهده می کنید کنارش نشسته



قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری مانند همیشه مانند سگ پاچه دولت احمدی نژاد را گرفت و تا پاره اش نکرد ول نکرد.قلعه نویی که تا سوم راهنمایی درس خوانده در دیدار با وزیر ورزش دولت روحانی گفته نگاه ایشان دانشگاهی است.حالا یک نفر بیسواد کلاس 5 چطور این تشخیص را داده باید از خوذِ خرش پرسید.

قلعه نویی سابقه پاچه خواری برای هاشمی رفسنجانی را در کارنامه دارد.با نوشتن این چند خط احتمال زیادی وجود دارد تا چاقوکش های معروف او ما رو هم تهدید کنند.

قلعه نویی پاچه گیر احمدی نژاد پاچه خوار هاشمی

 



سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 9:17 ::  نويسنده : مصطفی

با توجه به اینکه قوه محترم قضائیه کلیه پرونده های ضعف مدیریتی , عدم تمکین به قانون , مفاسد اقتصادی , سیاسی ,اجتماعی و فرهنگی را از بدو انقلاب تاکنون بصورت خیلی پاکیزه و دقیق بررسی کرده و تکلیف خیانت های خاتمی , موسوی , کروبی و 95درصد اصلاح طلبان که حامی فتنه , مفاسد سیاسی و اقتصادی کارگزاران و همچنین مباحث مربوط به رئیس تشخیص مصلحت خود و خانواده اش و ... را روشن نموده اند الان آسیاب به نوبت شده و نوبت دکتر احمدی نژاد است که محاکمه شود به جرم عدم پایبندی به قانون.آنهم قانون های ابلاغ شده از سوی علی لاریجانی .از همان قانون هایی که امروز تصویب می شد و فردا با هزاران تبصره به حالت اول بر می گشت.احمدی نژاد محاکمه می شود به علت اینکه مانند بعضی ها و خیلی ها ریشه ندواند در مناصب قدرت.

دکتر جان به پاکی تو ایمان داریم.مانند همیشه سربلند و پیروزی.

راستی صهیونیست ها و امریکا و اروپایی ها که در دوران شما سوراخ موش اجاره می کردند اکنون با تدبیر دوستان یازدهم بیرون جهیده اند و با پیروزی هایی که کسب کرده اند در مقابل تیم مذاکره کننده هسته ای همدیگر را تا حد منفجر شدن دل و روده فشار می دهند.ارجاع به کری و اشتون

 



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : مصطفی
اسرائیل توافق‌ بامداد یکشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر)  به وقت اروپا، میان ایران و کشورهای ۵+۱ را تقبیح کرد و آن را یک «توافق بد» توصیف کرد.

یک مقام اسرائیلی صبح یکشنبه گفت پیمان شش‌ماهه اخیر، دقیقا آنچه را به ایران می‌دهد که آرزویش را دارد:‌ «تسهیل چشمگیر تحریم‌ها و حفظ بخش عمده‌ای از برنامه هسته‌ای ایران.» 

توافق‌نامه فوق به دنبال مذاکرات طولانی نمایندگان ایران با شش کشور قدرتمند جهان- آمریکا، بریتانیا، روسیه، چین، فرانسه و آلمان- در ژنو امضا شد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران با استقبال از توافق آن را راهی برای «بازکردن افق‌های جدید» توصیف کرده که همزمان حق غنی‌سازی اورانیوم را به رسمیت شناخته است.

کشورهای غربی و اسرائیل به برنامه اتمی ایران مشکوکند و نگران آن هستند که ایران مخفیانه به دنبال تولید سلاح اتمی باشد. ایران این اتهامات را رد می‌کند و می‌گوید اهدافش صلح آمیز و برای تولید انرژی است. 

ایران طبق پیمان ژنو پذیرفته که در برنامه غنی‌سازی اورانیوم و پلوتونیوم عقب‌نشینی کند، و امکان بازرسی‌های بی‌سابقه از تاسیسات اتمی را به بازرسان بدهد.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفت پیمان موقت ژنو «فرصتی برای پایان دادن به بحران است.» 

کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت مذاکرات فشرده در «فضای همکاری و احترام دوجانبه» انجام شد. 

ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا گفت توافق با ایران لحظه‌ای مهم و دلگرم‌کننده در جلوگیری از گسترش سلاح اتمی در جهان است. 

دیپلمات‌های ارشد آمریکا، روسیه، فرانسه، چین و آلمان نیز همگی پیمان اخیر را مورد ستایش قرار داده‌اند.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد با استقبال از امضای توافق ایران و کشورهای ۵+۱ دولت‌ها را ترغیب کرد تا «برای افزودن بر این شروع دلگرم‌کننده هرآنچه که امکان دارد را انجام دهند.»
منبع : VOA
 
 


دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : مصطفی

برادران دولت یازدهم نمی دانم از کدام حق غنی سازی سخن می گویند که در توافقنامه آمده؟در توافقنامه حرفی در مورد پذیرفتن حق غنی سازی برای ما قائل نشده اند و حق غنی سازی 20 درصد را نیز از ما سلب نموده اند شاید بتوان پی به خوشحالی بی حد و حصر غربی ها برد.کری چنان اشتون را بغل کرده بود که هر لحظه منتظر خروج دل و روده کاترین خانم از شکم وامانده اش بودیم.به خیر گذشت با دعای شوهر کاترین



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : مصطفی

1-رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه دکتر روحانی رئیس دولت یازدهم در مورد موضوع توافق هسته ای فرمودند:دستیابی به آنچه مرقوم داشته اید ....

یعنی اگر آن چیزی که شما می گوئید درست باشد خوب است.

2-بعد از توافق هسته ای مسئولان دولت امریکا علنا اعلام کردند که برنامه هسته ای ایران را به عقب برده اند. حالا دولتمردان و رسانه های ما چرا خوشحالی می کنند جای تعجب دارد بهتره غضنفرهای داخلی را بچسبیم

3-شادی زایدالوصف گروه 5+1 بعد از توافق هسته ای با ایران به حدی زیاد بود که بدون خواندن متن توافقنامه می توان متوجه شد چه اتفاقی افتاده.

اما سخن آخر

غرب به مذاکره بیشتر از ما نیازمند بوده و هست و جالب اینکه بعد از توافق ژنو اولین قرارداد در حوزه نفت بوده نتیجه اینکه اینها تشنه نفت ما هستند و ما بی توجه به فرمایشات رهبری.

تعدادی از سایتهای معلوم الحال و مغالطه کاری چون علف ناراحتی نیروهای انقلابی را با ناراحتی نتانیاهو در یک ردیف قرار داده اند که باید بیشتر به خاطر بی شعوری این دست افراد بیشتر ناراحت بود تا توافق یک طرفه هسته ای.

اگر شجاعت و غیرت و حمیت دکتر احمدی نژاد نبود امروز جواد ظریف و دولت یازدهم می خواستند بر سر چه چیزی با غرب چانه بزنند.

سه ماه است که تمام فعالیت ها تعطیل شده است و بالاخره کلید حسن توافق ذلت را گشود.



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : مصطفی

روزنامه ها از قول آقاي طيب نيا وزير امور اقتصادي ودارايي در ديدار با مراجع عظام قم عبارتي را ذكر كردند مبني بر اينكه مملكت را نمي توان كميته امدادي اداره كرد.

باید به این وزیر بی خبر از حال مردم فقیر و نیازمند گفت که همه مانند اطرافیان و حامیان انتخاباتی شماها سرمایه دار و از خدا بی خبر  نیستندتا نتوانند درک کنند حال قشر عظیمی از مردم را.مردمی که به امید ارزانی به اینها رای دادند .مردمی که نمی دانستند پشت پرده گرانی دلار و سکه که بهانه گرانی سایر اقلام گردید چه کسانی هستند.مردم اگر می دانستند که چه کسانی از سال 90 شروع کردند به بهم ریختن بازار سکه و ارز و پشت صحنه این جنایات اقتصادی سیاسی چه کسانی هستند که روحانی ابدآً رئیس جمهور نمی شد.

آشفتگی اقتصاد ایران با هدف سیاسی صورت گرفت از سوی کسانی که در انتخابات های گذشته روسیاه شده بودند و فتنه گر نام گرفتند.

اگر اینها عرضه دارند مملکت رو با همان شیوه کمیته امدادی اداره کنند.بطور قطع عرضه و لیاقت این کار را هم ندارند و هر روز بهانه جویی و توجیه می کنند خواب رفتگی  وبی عرضگی خودشان را.

وقتی در وزارتخانه این آقا وزیره خانم فتنه گر ساندویچ خور مدیر منصوب می کند انتظاری بیش از این از اینها نباید داشت.راستی حرفهای وزیر چقدر به حرفهای پدرخوانده و فرزندان فتنه گرش شبیه است!!



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : مصطفی

در روزهای گذشته و در بخش های مختلف خبری مستند حرمت شکنان از تلویزیون پخش شد که البته جای بسی تقدیر و تشکر دارد پخش این مستند اما متاسفانه و احتمالا بطور عمد نامی از یکی از سران فتنه محمد خاتمی و دیگر عوامل پشت پرده از جمله موسوی خوئینیها برده نشد که جا دارد صداو سیمای جمهوری اسلامی که از بیت المال ارتزاق می کند هوای نظام جمهوری اسلامی را داشته باشد نه هوای سران و خران فتنه.

در زیر تعدادی عکس از سران فتنه از حضورتان می گذرد.

خداوند بخاطر تمامی ضرر و زیانهای مادی و معنوی که به نظام و انقلاب وارد کردند لعنتشان کند.

 



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : مصطفی

جناب نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور یا مردم رو بقول یکی از سران فتنه چیز! فرض کرده اند یا اینکه خودشان چیز هستند و شایدم سر در زیر برف دارند اما هر چه هست معلوم شد کله پرحرفی در توجیه کردن و خود را به کج راه زدن دارند.

ایشان گفته اند که روند تورم نزولی شده!جل الخالق از کی تا حالا قیمتها افزایش پیدا کنند نسبت به 100 روز قبل نشانه روند نزولی تورم است؟؟متاسفانه دولت یازدهم با نامهایی که برای خود انتخاب کرده عملا آبروی کلمات تدبیر,امید و راستگویان را برده است و این گونه کلمات زین پس آبرویی در نزد خلق الله ندارند.

نمی شود با ادا در آوردن مملکت را اداره کرد.همان کسانی که متهم به افراطی گری شدند و سوء مدیریت داشتند با وجود همه کارشکنی های کلان سرمایه داران , بهتر از دولتمردان 11 کشور را اداره کردند و البته با وجود رسانه های پرتعداد آقایان و جاروجنجال های رسانه ای آنها از شمر مغضوبتر شدند و رفتند اما خدا جای حق نشسته است و نمی توانند با کلمات زیبا , خدا را هم فریب دهند همچنان که با وعده های توخالی ارزانی و عزت ایرانی , نه ارزانی نصیب مردم شد و نه عزت.

در جریان مذاکرات هسته ای باشید آقایان 3 ماه است که فعالیتهای هسته ای را به حال تعلیق درآورده اند و آمانو وقتی آمد و دید دولت تدبیر و امید (البته برای مستکبران )مانند زمان خاتمی و البته اینبار در خفا همه چیز را تعلیق کرده خوشحال خوشحال گورش را گم کرد و رفت تا برای شیطان بزرگ و کوچک دُم تکان دهد.

مردم بیدار بشید



یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : مصطفی

 

 

 

 

 

این عکس در مراسم تشییع مرحوم حبیب اله عسگراولادی گرفته شده است.

به ضرس قاطع عرض می کنم که تعداد بسیار کمی از شما صاحب این عکس را می شناسید و دلیل این نشناختن هم مشخص است.ایشان نه اهل جنجال بوده , نه اهل کارهای اقتصادی مخرب بوده و حتی اهل کار اقتصادی قانونی نیز نبوده است.ایشان در سایه تربیت صحیح اسلامی و با حضور پدر و مادری پاک نهاد و مومن رشد یافته است و مشغول تحصیلات عالیه در حوزه علمیه می باشند.

البته جای تعجبی نیست از پدری چون امام خامنه ای داشتن همچو فرزند رشیدی .

سید مجتبی خامنه ای فرزند ارشد امام خامنه ای ولی امر مسلمین



دکتر روحانی در نخستین نشست خبری خود پس از انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، وعده داده بود که با کلید آمده و «داس» ندارد و پس از این جمله معروف خود , درباره نحوه تغییر مدیران گفته بود: من اتوبوسی مدیران را تغییر نمی‌دهم.

با عبور تغییر مدیران در دستگاههای اجرایی از 1000 نفر , منظور سخنان دکتر روحانی در اولین نشست خبری خود مشخص گردیده است و بسیاری از طرفداران ایشان در مقابل اینگونه حرکات از جانب ایشان سکوت پیشه کرده اند و عده ای راه توجیه در پیش گرفته اند که کار دسته اول پسندیده تر است و اینان به شعار دولت نزدیک ترند.البته در مورد شعار تدبیر و اعتدال و از این جور شعارها هم حرف بسیار است و همین تغییرات قطاری نشان می دهد که تدبیری در میان نیست و قبیله ای برخورد شده است.با توجه به اینکه بسیاری از دوستان کارگزارانی و اصلاح طلب دکتر روحانی با شعار اعتدال به صورت افراطی به سمت امریکا و غرب غش  و ضعف می کنند , نیاز است که دولت با تدبیر !! اسمی و شعاری خود جلو این دست از افراد افراطی را بگیرد و فراموش نکنند که قرار بود آزادی , ارزانی و عزت ایرانی را به همه ملت ایران هدیه کنند.در اینده در مورد تک تک این موارد بحث خواهیم کرد اما فعلا این را در مورد عزت ایران داشته باشید که باید همان افراطی های معتدل!!!بدانید که با این روشی که در پیش گرفته اید که راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی را در رسانه های خود سانسور می کنید و حملات مقامات امریکایی درباره ایران را در رسانه های خود منتشر نمی کنید , به هیچ وجه عزت ایرانی محقق نمی شود مگر اینکه منظور شما ذلت ایرانی بوده که از افعال معکوس استفاده کرده اید.

حرف آخر:دولتی که شعار تدبیر و اعتدال می دهد با تغییرات قطاری خود همه را ناامید نمی کند و هر کسی که انتقاد سازنده به عملکرد دولت دارد را افراطی خطاب نمی کند.



شنبه 18 آبان 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مصطفی

بسیاری از شما به یاد دارید که یکی از انتقاداتی که به دولت دکتر احمدی نژاد وارد می کردند عدم رعایت قانون بود و چه بسیار مقاله ها و سایت ها که به این خاطر هجمه های بسیاری بر دولت وقت وارد می کردند و البته واضح بود که خیلی از آنها جنبه سیاسی دارد و صرفا برای اینکه روند خدمت رسانی دولت را تضعیف کنند اقدام به اینگونه کارهای سخیف می کردند.در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری , تیم همراه رئیس جمهور فعلی موضوع قانون گریزی دولت گذشته را در صدر انتقادات خود قرار داده بودند و عده ای از آنها حتی برای مجلسی ها نوشابه هم باز می کردند اما به قول سعدی شیراز :به عمل کار برآید به سخندانی {سخنرانی} نیست.

بعد از استقرار دولت دکتر روحانی همگان انتظار داشتند که از دولت یازدهم به هیچ عنوان قانون گریزی دیده نشود اما با کمال تاسف مواردی چند از قانون گریزی را از دولتی ها شاهد بوده ایم که تنها دو مورد از آنها را به عنوان نمونه می آوریم :

1- استفاده از صفحه های اجتماعی نظیر فیس بوک و ... : اگر به حکم قانون , کاربران ایرانی مجاز نمی باشند که از خدمات! اینگونه صفحات بهره مند گردند , چرا وزرای دولت و سخنگویان متعدد دولتی قانون شکنی می کنند؟

وزیر امور خارجه سرآمد اینگونه از افراد است که شب و روز , با و بدون کمردرد و در حال خواب و بیداری مشغول ارسال پست های مختلف برای خلق الله است

2-رئیس کل بانک مرکزی طبق قانون مسئول حفظ ارزش پول ملی است اما اینقدر نگران تقویت ارزش پول ملی بود که صبحانه خورده و نخورده , نحس ترین جمله خودش را بر زبان راند و دلار آمریکا را که در مقابل ریال با الطاف خفیه سرمایه داران گردن کلفت , در دو سال آخر دولت دهم سر به فلک گذاشته بود تا از قِبل آن بهره برداری های سیاسی از آن به انجام بگیرد که گرفت , متوقف شود و بزرگترین قانون شکنی را در دولت راستگویان!! در همین بدو امر به ثبت رساند.

این پست وبلاگ با هر قانون شکنی دولتی ها به روز می شود.

 



چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : مصطفی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور که به امضای 150 نفر از آنها رسیده , اقدامات وزیر علوم اقای فرجی دانا را مورد انتقاد شدید قرار داده اند.حرف نمایندگان این است که وزیر علوم در کمیسیون قول داده است که از عناصر مرتبط با فتنه استفاده نکند اما در کمال تاسف جناب وزیر علوم در کمترین زمان ممکن قول و قرار خود را زیر پا نهاده و جناب میلی منفرد که پیشتر به علت حضور فعال در فتنه از مجلس رای اعتماد نگرفته بود را به سمت معاون آموزشی وزارت و همچنی توفیقی کاندیدای وزارت علوم که بیشتر از قبلی در فتنه دخیل بوده است را به سمت مشاوره خود منصوب کرده است.

در مورد این موضع نمایندگان مطالبی را به عرض می رسانم:

1- عده ای از عزیزان دولتی به عمد اینگونه اقدامات را انجام می دهند تا با واکنش نمایندگان اصولگرای مجلس مواجهه شوند و حرف سوال و استیضاح به میان کشیده شود و تیم گسترده رسانه ای آنها در داخل و خارج جنگ روانی بر علیه مجلس و در اصل اصولگرایان آغاز کنند و سعی کنند تا این مطلب را به جامعه القا نمایند که مجلس به مصابه ترمزی است که در کار دولت اعتدال !! وقفه ایجاد می کند و همچنین آرامش روحی و روانی جامعه را به هم می زند ؛ بنابراین این نتیجه گیری را به خورد جامعه و مخاطبان خود می دهند که اصولگرایان هنوز در گذشته فتنه سیر می کنند و تمام مشکلات اقتصادی مردم را به فراموشی سپرده اند و هنوز دنبال قلع و قمع فتنه گران هستند. در این میان شاید فشارهای عوامل پشت پرده که در راس آنها دو تن از سران فتنه مشاهده می شوند تاثیرات زیادی دارد.

2-نمایندگان محترم فراموش کرده اند که خودِ شخص رئیس جمهور محترم پیشقراول چنین اقداماتی است. ایشان تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت را به سمت ها و معاونت های مختلف منصوب کرده است ؛ بنابراین نامه نگاری نمایندگان باید زودتر از اینها و در واکنش به انتصابهای خود رئیس جمهور صورت می گرفت تا حداقل کار به اینجا نمی کشید که عزیزان !!فتنه گر در رده های مختلف مدیریتی در دولت تدبیر!!و امید!! با فعالیتهای افراطی خود در فتنه 88 به خدمت در دولت اعتدالی !! حسن روحانی مشغول شوند و همه جا را شخم بزنند.

نمایندگان محترم مجلس ! خانه از پای بست ویران است.وقتی رئیس دولت این اقدامات را انجام می دهد دیگر چه انتظاری از وزیران ایشان می توان داشت؟!

 



چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : مصطفی

شب گذشته در بخش خبری 20:30 ویدئویی پخش شد که در آن در یکی از ایستگاههای مترو کاراکاس مردم برای ورود و گرفتن صندلی به حالت بسیار عجیبی به داخل ترن هجوم آوردن.جرقه نوشتن این مطلب با دیدن آن صحنه زده شد.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1390/4/1/178545_184.jpg

 

احتمالا یکبار هم شده سوار مترو شده اید.در اغلب ایستگاههای شلوغ از جمله ایستگاه توپخانه (میدان امام) و ایستگاههایی که مبدآ هستند از جمله ایستگاه صادقیه و ایستگاههایی از این دست , مردم برای دست یافتن به صندلی و نشستن به محض باز شدن دربها به داخل هجوم می برند و موجب اذیت و آزار افراد مسن و افراد کم سن و سال می شوند.هیچ شکی نیست که این هجوم بردن به هیچ عنوان کاری نیست که با فرهنگ نسبتی داشته باشد.متاسفانه همیشه تکنولوژی وارد جامعه ما می شود اما فرهنگ استفاده از آن نه.از جمله این تکنولوژی ها تلفن همراه , ماشین , تبلت , رایانه و ... را می توان نام برد که همگان اذعان دارند که به نحوی ضعف های فرهنگی و اجتماعی در خصوص استفاده صحیح از آنها وجود دارد.بحث ما در اینجا مترو است وسیله حمل و نقل عمومی که روزانه مسافران میلیونی را جابجا می کند بنابراین باید مردمی که ادعاهای بسیاری دارند که سطح فرهنگ آنها از بقیه شهرهای کشور بالاتر است و در بسیاری از موارد هموطنان سایر شهرها را به دید تمسخر می نگرند باید در عمل این ادعاهای خود را ثابت کنند نه در حرف.بنابراین نیاز است که سازمانهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط در جهت برطرف کردن این حرکات دور از شخصیت انسانی ورود پیدا کنند و به به مرو زمان و آموزش های لازم موضوع را مرتفع نمایند.

روی خوب این موضوع این است که بسیاری از جوانان عزیز را می بینیم که به محض ورود افراد میانسال صندلی خود را در اختیار آنها قرار می دهند و ادامه مسیر را در حالت سرپا سپری می نمایند که بایستی این حرکات فرهنگی و انساندوستانه تقویت شود.

 



شنبه 11 آبان 1392برچسب:مرگ بر امریکا, :: 14:24 ::  نويسنده : مصطفی

13 آبان امسال همزمان شده است با ماه محرم.ماهی که بزرگترین درسها را سرور آزادگان جهان به تمامی انسانها آموخت.محرم , حسین , عاشورا و فرهنگ شهادت در پیش روی همه است و همه به اقتضای دل پاک و بی آلایش خود از آن بهره می برند.حسین به ما آموخت که سیاست بر مبنای فریب و دروغ جایی در گفتمان یک مسلمان ندارد.حسین به ما آموخت که بر سر اصول با کفار مسلمان نما نباید بر سر میز مذاکره نشست.حسین (ع)به ما آموخت که در انجام هر کاری رضایت خداوند بزرگ در اولویت است و این گفتمان حسینی و عاشورایی تا قیام قیامت پابرجاست.

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ولایت و عاشورا که همان فرهنگ شهادت است , بر دست نشانده وطن فروش امریکا پیروز شد و در بزنگاهها و پیچ های تاریخی با تکیه بر دو بال ولایت و شهادت تاکنون تحت زعامت امام خمینی و امام خامنه ای در مقابل زورگویان ایستاده است.در این میان حساب نظام و انقلاب با تازه به دوران رسیده هایی که تشنه ینگه دنیا هستند , جداست و اینان اگر صدها بار از در خانه غرب رانده شوند باز هم مجیزگوی مستکبران جاسوس و مفسد می مانند.سیاست اسلامی جمهوری اسلامی ایران را رهبرانی پاک سرشت تعیین می کنند و در سایه تدبیر و حکمت این مردان بزرگ است که تاکنون با وجود سرکار آمدن تفکرات سیاسی مختلف در منصب ریاست جمهوری ,باز هم این نگهبانان پارسا و حکیم بوده اند که با عنایات ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه کشتی تنها حکومت شیعه را در تلاطم حقه بازی ها و فریبکاریهای مستکبران و دسیسه های صهیونیزم جهانی با تمام قدرت از اول انقلاب تاکنون به پیش برده اند.

روز 13 آبان ملت فهیم و بصیر ایران باز هم به شیفتگان قدرت و استکبار این پیام را گوشزد می کنند که عزت خود را فدای مذاکرات بی نتیجه با شیاطین بزرگ و کوچک نمی کنند و این پیام را به جهانیان مخابره می کنند که مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به  شیاطین ریز و درشت بدبین هستند اما شیفتگان شیاطین هنوز امیدوار و هر چند بارها توسط آنها گزیده شده اند اما باز هم به آنها امید بسته اند و چه نیکو امام صادق ما فرموده است که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و همین جمله را با تعبیر دیگری برای انسان عاقل هم به کار برده اند اما بعضی دوستان ظاهراً تمایلات شدیدی دارند تا بارها گزیده شوند و باز هم به دامان کفار پناهنده شوند.

روز 13 آبان با آگاهی تمام بار دیگر شعار مرگ و ننگ بر مستکبران جهان در ایران اسلامی طنین انداز می شود تا گوش کسانی که نمی توانند واقعیتها را بشنوند کر شود و چشم کسانی را که حتی طاقت دیدن چند بیلبورد در تهران و مشهد را ندارند کور.

 



چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:مرگ بر امریکا , :: 12:27 ::  نويسنده : مصطفی

مرگ بر امریکا تا ابد زمزمه آزادمردان جهان است (خودم)

با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد عقب نشینی هایی در مواضع مستحکم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی هستیم و روحانی سعی دارد تا با تابو شکنی در رابطه با امریکا , اینگونه امید را به مردمی که به امیدبهبود وضع معیشتی به ایشان رای داده اند بدهد در حالی که پرواضح است که در همین بدو امر خیل دلسوزان انقلاب و نظام را با ناامیدی مواجهه کرده است.اینکه دکتر روحانی از مشاوران خوبی بهره نمی برد در آن هیچ شکی نیست .کسانی که برای رابطه با سلطه گر بزرگ و شیطان بزرگ دست و پا می شکنند و در عین حال خود را خط امامی!!نیز معرفی می کنند .جناب اکبر هاشمی در صدر اینگئنه از افراد قرار دارد و دست به یک حرکت انتحاری نیز زده است و آن تحریف سخنان امام خمینی در مورد امریکاست.

به هر صورت امسال به یمن گستاخی دوستان باتدبیر و امید !!! مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و در صدر آنها امریکا با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد تا چشم کسانی که دیدن واقعیتهای بیلبوردهای صداقت امریکایی را نداشتند بیش از پیش کور شود.

 

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 12963
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1