وبلاگ تحلیلی تیتر برتر
سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 9:17 ::  نويسنده : مصطفی

با توجه به اینکه قوه محترم قضائیه کلیه پرونده های ضعف مدیریتی , عدم تمکین به قانون , مفاسد اقتصادی , سیاسی ,اجتماعی و فرهنگی را از بدو انقلاب تاکنون بصورت خیلی پاکیزه و دقیق بررسی کرده و تکلیف خیانت های خاتمی , موسوی , کروبی و 95درصد اصلاح طلبان که حامی فتنه , مفاسد سیاسی و اقتصادی کارگزاران و همچنین مباحث مربوط به رئیس تشخیص مصلحت خود و خانواده اش و ... را روشن نموده اند الان آسیاب به نوبت شده و نوبت دکتر احمدی نژاد است که محاکمه شود به جرم عدم پایبندی به قانون.آنهم قانون های ابلاغ شده از سوی علی لاریجانی .از همان قانون هایی که امروز تصویب می شد و فردا با هزاران تبصره به حالت اول بر می گشت.احمدی نژاد محاکمه می شود به علت اینکه مانند بعضی ها و خیلی ها ریشه ندواند در مناصب قدرت.

دکتر جان به پاکی تو ایمان داریم.مانند همیشه سربلند و پیروزی.

راستی صهیونیست ها و امریکا و اروپایی ها که در دوران شما سوراخ موش اجاره می کردند اکنون با تدبیر دوستان یازدهم بیرون جهیده اند و با پیروزی هایی که کسب کرده اند در مقابل تیم مذاکره کننده هسته ای همدیگر را تا حد منفجر شدن دل و روده فشار می دهند.ارجاع به کری و اشتون

 



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : مصطفی
اسرائیل توافق‌ بامداد یکشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر)  به وقت اروپا، میان ایران و کشورهای ۵+۱ را تقبیح کرد و آن را یک «توافق بد» توصیف کرد.

یک مقام اسرائیلی صبح یکشنبه گفت پیمان شش‌ماهه اخیر، دقیقا آنچه را به ایران می‌دهد که آرزویش را دارد:‌ «تسهیل چشمگیر تحریم‌ها و حفظ بخش عمده‌ای از برنامه هسته‌ای ایران.» 

توافق‌نامه فوق به دنبال مذاکرات طولانی نمایندگان ایران با شش کشور قدرتمند جهان- آمریکا، بریتانیا، روسیه، چین، فرانسه و آلمان- در ژنو امضا شد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران با استقبال از توافق آن را راهی برای «بازکردن افق‌های جدید» توصیف کرده که همزمان حق غنی‌سازی اورانیوم را به رسمیت شناخته است.

کشورهای غربی و اسرائیل به برنامه اتمی ایران مشکوکند و نگران آن هستند که ایران مخفیانه به دنبال تولید سلاح اتمی باشد. ایران این اتهامات را رد می‌کند و می‌گوید اهدافش صلح آمیز و برای تولید انرژی است. 

ایران طبق پیمان ژنو پذیرفته که در برنامه غنی‌سازی اورانیوم و پلوتونیوم عقب‌نشینی کند، و امکان بازرسی‌های بی‌سابقه از تاسیسات اتمی را به بازرسان بدهد.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفت پیمان موقت ژنو «فرصتی برای پایان دادن به بحران است.» 

کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت مذاکرات فشرده در «فضای همکاری و احترام دوجانبه» انجام شد. 

ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا گفت توافق با ایران لحظه‌ای مهم و دلگرم‌کننده در جلوگیری از گسترش سلاح اتمی در جهان است. 

دیپلمات‌های ارشد آمریکا، روسیه، فرانسه، چین و آلمان نیز همگی پیمان اخیر را مورد ستایش قرار داده‌اند.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد با استقبال از امضای توافق ایران و کشورهای ۵+۱ دولت‌ها را ترغیب کرد تا «برای افزودن بر این شروع دلگرم‌کننده هرآنچه که امکان دارد را انجام دهند.»
منبع : VOA
 
 


دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : مصطفی

برادران دولت یازدهم نمی دانم از کدام حق غنی سازی سخن می گویند که در توافقنامه آمده؟در توافقنامه حرفی در مورد پذیرفتن حق غنی سازی برای ما قائل نشده اند و حق غنی سازی 20 درصد را نیز از ما سلب نموده اند شاید بتوان پی به خوشحالی بی حد و حصر غربی ها برد.کری چنان اشتون را بغل کرده بود که هر لحظه منتظر خروج دل و روده کاترین خانم از شکم وامانده اش بودیم.به خیر گذشت با دعای شوهر کاترین



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : مصطفی

1-رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه دکتر روحانی رئیس دولت یازدهم در مورد موضوع توافق هسته ای فرمودند:دستیابی به آنچه مرقوم داشته اید ....

یعنی اگر آن چیزی که شما می گوئید درست باشد خوب است.

2-بعد از توافق هسته ای مسئولان دولت امریکا علنا اعلام کردند که برنامه هسته ای ایران را به عقب برده اند. حالا دولتمردان و رسانه های ما چرا خوشحالی می کنند جای تعجب دارد بهتره غضنفرهای داخلی را بچسبیم

3-شادی زایدالوصف گروه 5+1 بعد از توافق هسته ای با ایران به حدی زیاد بود که بدون خواندن متن توافقنامه می توان متوجه شد چه اتفاقی افتاده.

اما سخن آخر

غرب به مذاکره بیشتر از ما نیازمند بوده و هست و جالب اینکه بعد از توافق ژنو اولین قرارداد در حوزه نفت بوده نتیجه اینکه اینها تشنه نفت ما هستند و ما بی توجه به فرمایشات رهبری.

تعدادی از سایتهای معلوم الحال و مغالطه کاری چون علف ناراحتی نیروهای انقلابی را با ناراحتی نتانیاهو در یک ردیف قرار داده اند که باید بیشتر به خاطر بی شعوری این دست افراد بیشتر ناراحت بود تا توافق یک طرفه هسته ای.

اگر شجاعت و غیرت و حمیت دکتر احمدی نژاد نبود امروز جواد ظریف و دولت یازدهم می خواستند بر سر چه چیزی با غرب چانه بزنند.

سه ماه است که تمام فعالیت ها تعطیل شده است و بالاخره کلید حسن توافق ذلت را گشود.



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : مصطفی

روزنامه ها از قول آقاي طيب نيا وزير امور اقتصادي ودارايي در ديدار با مراجع عظام قم عبارتي را ذكر كردند مبني بر اينكه مملكت را نمي توان كميته امدادي اداره كرد.

باید به این وزیر بی خبر از حال مردم فقیر و نیازمند گفت که همه مانند اطرافیان و حامیان انتخاباتی شماها سرمایه دار و از خدا بی خبر  نیستندتا نتوانند درک کنند حال قشر عظیمی از مردم را.مردمی که به امید ارزانی به اینها رای دادند .مردمی که نمی دانستند پشت پرده گرانی دلار و سکه که بهانه گرانی سایر اقلام گردید چه کسانی هستند.مردم اگر می دانستند که چه کسانی از سال 90 شروع کردند به بهم ریختن بازار سکه و ارز و پشت صحنه این جنایات اقتصادی سیاسی چه کسانی هستند که روحانی ابدآً رئیس جمهور نمی شد.

آشفتگی اقتصاد ایران با هدف سیاسی صورت گرفت از سوی کسانی که در انتخابات های گذشته روسیاه شده بودند و فتنه گر نام گرفتند.

اگر اینها عرضه دارند مملکت رو با همان شیوه کمیته امدادی اداره کنند.بطور قطع عرضه و لیاقت این کار را هم ندارند و هر روز بهانه جویی و توجیه می کنند خواب رفتگی  وبی عرضگی خودشان را.

وقتی در وزارتخانه این آقا وزیره خانم فتنه گر ساندویچ خور مدیر منصوب می کند انتظاری بیش از این از اینها نباید داشت.راستی حرفهای وزیر چقدر به حرفهای پدرخوانده و فرزندان فتنه گرش شبیه است!!



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : مصطفی

در روزهای گذشته و در بخش های مختلف خبری مستند حرمت شکنان از تلویزیون پخش شد که البته جای بسی تقدیر و تشکر دارد پخش این مستند اما متاسفانه و احتمالا بطور عمد نامی از یکی از سران فتنه محمد خاتمی و دیگر عوامل پشت پرده از جمله موسوی خوئینیها برده نشد که جا دارد صداو سیمای جمهوری اسلامی که از بیت المال ارتزاق می کند هوای نظام جمهوری اسلامی را داشته باشد نه هوای سران و خران فتنه.

در زیر تعدادی عکس از سران فتنه از حضورتان می گذرد.

خداوند بخاطر تمامی ضرر و زیانهای مادی و معنوی که به نظام و انقلاب وارد کردند لعنتشان کند.

 



دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : مصطفی

جناب نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور یا مردم رو بقول یکی از سران فتنه چیز! فرض کرده اند یا اینکه خودشان چیز هستند و شایدم سر در زیر برف دارند اما هر چه هست معلوم شد کله پرحرفی در توجیه کردن و خود را به کج راه زدن دارند.

ایشان گفته اند که روند تورم نزولی شده!جل الخالق از کی تا حالا قیمتها افزایش پیدا کنند نسبت به 100 روز قبل نشانه روند نزولی تورم است؟؟متاسفانه دولت یازدهم با نامهایی که برای خود انتخاب کرده عملا آبروی کلمات تدبیر,امید و راستگویان را برده است و این گونه کلمات زین پس آبرویی در نزد خلق الله ندارند.

نمی شود با ادا در آوردن مملکت را اداره کرد.همان کسانی که متهم به افراطی گری شدند و سوء مدیریت داشتند با وجود همه کارشکنی های کلان سرمایه داران , بهتر از دولتمردان 11 کشور را اداره کردند و البته با وجود رسانه های پرتعداد آقایان و جاروجنجال های رسانه ای آنها از شمر مغضوبتر شدند و رفتند اما خدا جای حق نشسته است و نمی توانند با کلمات زیبا , خدا را هم فریب دهند همچنان که با وعده های توخالی ارزانی و عزت ایرانی , نه ارزانی نصیب مردم شد و نه عزت.

در جریان مذاکرات هسته ای باشید آقایان 3 ماه است که فعالیتهای هسته ای را به حال تعلیق درآورده اند و آمانو وقتی آمد و دید دولت تدبیر و امید (البته برای مستکبران )مانند زمان خاتمی و البته اینبار در خفا همه چیز را تعلیق کرده خوشحال خوشحال گورش را گم کرد و رفت تا برای شیطان بزرگ و کوچک دُم تکان دهد.

مردم بیدار بشید



یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : مصطفی

 

 

 

 

 

این عکس در مراسم تشییع مرحوم حبیب اله عسگراولادی گرفته شده است.

به ضرس قاطع عرض می کنم که تعداد بسیار کمی از شما صاحب این عکس را می شناسید و دلیل این نشناختن هم مشخص است.ایشان نه اهل جنجال بوده , نه اهل کارهای اقتصادی مخرب بوده و حتی اهل کار اقتصادی قانونی نیز نبوده است.ایشان در سایه تربیت صحیح اسلامی و با حضور پدر و مادری پاک نهاد و مومن رشد یافته است و مشغول تحصیلات عالیه در حوزه علمیه می باشند.

البته جای تعجبی نیست از پدری چون امام خامنه ای داشتن همچو فرزند رشیدی .

سید مجتبی خامنه ای فرزند ارشد امام خامنه ای ولی امر مسلمین



دکتر روحانی در نخستین نشست خبری خود پس از انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، وعده داده بود که با کلید آمده و «داس» ندارد و پس از این جمله معروف خود , درباره نحوه تغییر مدیران گفته بود: من اتوبوسی مدیران را تغییر نمی‌دهم.

با عبور تغییر مدیران در دستگاههای اجرایی از 1000 نفر , منظور سخنان دکتر روحانی در اولین نشست خبری خود مشخص گردیده است و بسیاری از طرفداران ایشان در مقابل اینگونه حرکات از جانب ایشان سکوت پیشه کرده اند و عده ای راه توجیه در پیش گرفته اند که کار دسته اول پسندیده تر است و اینان به شعار دولت نزدیک ترند.البته در مورد شعار تدبیر و اعتدال و از این جور شعارها هم حرف بسیار است و همین تغییرات قطاری نشان می دهد که تدبیری در میان نیست و قبیله ای برخورد شده است.با توجه به اینکه بسیاری از دوستان کارگزارانی و اصلاح طلب دکتر روحانی با شعار اعتدال به صورت افراطی به سمت امریکا و غرب غش  و ضعف می کنند , نیاز است که دولت با تدبیر !! اسمی و شعاری خود جلو این دست از افراد افراطی را بگیرد و فراموش نکنند که قرار بود آزادی , ارزانی و عزت ایرانی را به همه ملت ایران هدیه کنند.در اینده در مورد تک تک این موارد بحث خواهیم کرد اما فعلا این را در مورد عزت ایران داشته باشید که باید همان افراطی های معتدل!!!بدانید که با این روشی که در پیش گرفته اید که راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی را در رسانه های خود سانسور می کنید و حملات مقامات امریکایی درباره ایران را در رسانه های خود منتشر نمی کنید , به هیچ وجه عزت ایرانی محقق نمی شود مگر اینکه منظور شما ذلت ایرانی بوده که از افعال معکوس استفاده کرده اید.

حرف آخر:دولتی که شعار تدبیر و اعتدال می دهد با تغییرات قطاری خود همه را ناامید نمی کند و هر کسی که انتقاد سازنده به عملکرد دولت دارد را افراطی خطاب نمی کند.



شنبه 18 آبان 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مصطفی

بسیاری از شما به یاد دارید که یکی از انتقاداتی که به دولت دکتر احمدی نژاد وارد می کردند عدم رعایت قانون بود و چه بسیار مقاله ها و سایت ها که به این خاطر هجمه های بسیاری بر دولت وقت وارد می کردند و البته واضح بود که خیلی از آنها جنبه سیاسی دارد و صرفا برای اینکه روند خدمت رسانی دولت را تضعیف کنند اقدام به اینگونه کارهای سخیف می کردند.در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری , تیم همراه رئیس جمهور فعلی موضوع قانون گریزی دولت گذشته را در صدر انتقادات خود قرار داده بودند و عده ای از آنها حتی برای مجلسی ها نوشابه هم باز می کردند اما به قول سعدی شیراز :به عمل کار برآید به سخندانی {سخنرانی} نیست.

بعد از استقرار دولت دکتر روحانی همگان انتظار داشتند که از دولت یازدهم به هیچ عنوان قانون گریزی دیده نشود اما با کمال تاسف مواردی چند از قانون گریزی را از دولتی ها شاهد بوده ایم که تنها دو مورد از آنها را به عنوان نمونه می آوریم :

1- استفاده از صفحه های اجتماعی نظیر فیس بوک و ... : اگر به حکم قانون , کاربران ایرانی مجاز نمی باشند که از خدمات! اینگونه صفحات بهره مند گردند , چرا وزرای دولت و سخنگویان متعدد دولتی قانون شکنی می کنند؟

وزیر امور خارجه سرآمد اینگونه از افراد است که شب و روز , با و بدون کمردرد و در حال خواب و بیداری مشغول ارسال پست های مختلف برای خلق الله است

2-رئیس کل بانک مرکزی طبق قانون مسئول حفظ ارزش پول ملی است اما اینقدر نگران تقویت ارزش پول ملی بود که صبحانه خورده و نخورده , نحس ترین جمله خودش را بر زبان راند و دلار آمریکا را که در مقابل ریال با الطاف خفیه سرمایه داران گردن کلفت , در دو سال آخر دولت دهم سر به فلک گذاشته بود تا از قِبل آن بهره برداری های سیاسی از آن به انجام بگیرد که گرفت , متوقف شود و بزرگترین قانون شکنی را در دولت راستگویان!! در همین بدو امر به ثبت رساند.

این پست وبلاگ با هر قانون شکنی دولتی ها به روز می شود.

 



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 12961
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1