وبلاگ تحلیلی تیتر برتر
سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : مصطفی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور که به امضای 150 نفر از آنها رسیده , اقدامات وزیر علوم اقای فرجی دانا را مورد انتقاد شدید قرار داده اند.حرف نمایندگان این است که وزیر علوم در کمیسیون قول داده است که از عناصر مرتبط با فتنه استفاده نکند اما در کمال تاسف جناب وزیر علوم در کمترین زمان ممکن قول و قرار خود را زیر پا نهاده و جناب میلی منفرد که پیشتر به علت حضور فعال در فتنه از مجلس رای اعتماد نگرفته بود را به سمت معاون آموزشی وزارت و همچنی توفیقی کاندیدای وزارت علوم که بیشتر از قبلی در فتنه دخیل بوده است را به سمت مشاوره خود منصوب کرده است.

در مورد این موضع نمایندگان مطالبی را به عرض می رسانم:

1- عده ای از عزیزان دولتی به عمد اینگونه اقدامات را انجام می دهند تا با واکنش نمایندگان اصولگرای مجلس مواجهه شوند و حرف سوال و استیضاح به میان کشیده شود و تیم گسترده رسانه ای آنها در داخل و خارج جنگ روانی بر علیه مجلس و در اصل اصولگرایان آغاز کنند و سعی کنند تا این مطلب را به جامعه القا نمایند که مجلس به مصابه ترمزی است که در کار دولت اعتدال !! وقفه ایجاد می کند و همچنین آرامش روحی و روانی جامعه را به هم می زند ؛ بنابراین این نتیجه گیری را به خورد جامعه و مخاطبان خود می دهند که اصولگرایان هنوز در گذشته فتنه سیر می کنند و تمام مشکلات اقتصادی مردم را به فراموشی سپرده اند و هنوز دنبال قلع و قمع فتنه گران هستند. در این میان شاید فشارهای عوامل پشت پرده که در راس آنها دو تن از سران فتنه مشاهده می شوند تاثیرات زیادی دارد.

2-نمایندگان محترم فراموش کرده اند که خودِ شخص رئیس جمهور محترم پیشقراول چنین اقداماتی است. ایشان تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت را به سمت ها و معاونت های مختلف منصوب کرده است ؛ بنابراین نامه نگاری نمایندگان باید زودتر از اینها و در واکنش به انتصابهای خود رئیس جمهور صورت می گرفت تا حداقل کار به اینجا نمی کشید که عزیزان !!فتنه گر در رده های مختلف مدیریتی در دولت تدبیر!!و امید!! با فعالیتهای افراطی خود در فتنه 88 به خدمت در دولت اعتدالی !! حسن روحانی مشغول شوند و همه جا را شخم بزنند.

نمایندگان محترم مجلس ! خانه از پای بست ویران است.وقتی رئیس دولت این اقدامات را انجام می دهد دیگر چه انتظاری از وزیران ایشان می توان داشت؟!

 



چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : مصطفی

شب گذشته در بخش خبری 20:30 ویدئویی پخش شد که در آن در یکی از ایستگاههای مترو کاراکاس مردم برای ورود و گرفتن صندلی به حالت بسیار عجیبی به داخل ترن هجوم آوردن.جرقه نوشتن این مطلب با دیدن آن صحنه زده شد.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1390/4/1/178545_184.jpg

 

احتمالا یکبار هم شده سوار مترو شده اید.در اغلب ایستگاههای شلوغ از جمله ایستگاه توپخانه (میدان امام) و ایستگاههایی که مبدآ هستند از جمله ایستگاه صادقیه و ایستگاههایی از این دست , مردم برای دست یافتن به صندلی و نشستن به محض باز شدن دربها به داخل هجوم می برند و موجب اذیت و آزار افراد مسن و افراد کم سن و سال می شوند.هیچ شکی نیست که این هجوم بردن به هیچ عنوان کاری نیست که با فرهنگ نسبتی داشته باشد.متاسفانه همیشه تکنولوژی وارد جامعه ما می شود اما فرهنگ استفاده از آن نه.از جمله این تکنولوژی ها تلفن همراه , ماشین , تبلت , رایانه و ... را می توان نام برد که همگان اذعان دارند که به نحوی ضعف های فرهنگی و اجتماعی در خصوص استفاده صحیح از آنها وجود دارد.بحث ما در اینجا مترو است وسیله حمل و نقل عمومی که روزانه مسافران میلیونی را جابجا می کند بنابراین باید مردمی که ادعاهای بسیاری دارند که سطح فرهنگ آنها از بقیه شهرهای کشور بالاتر است و در بسیاری از موارد هموطنان سایر شهرها را به دید تمسخر می نگرند باید در عمل این ادعاهای خود را ثابت کنند نه در حرف.بنابراین نیاز است که سازمانهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط در جهت برطرف کردن این حرکات دور از شخصیت انسانی ورود پیدا کنند و به به مرو زمان و آموزش های لازم موضوع را مرتفع نمایند.

روی خوب این موضوع این است که بسیاری از جوانان عزیز را می بینیم که به محض ورود افراد میانسال صندلی خود را در اختیار آنها قرار می دهند و ادامه مسیر را در حالت سرپا سپری می نمایند که بایستی این حرکات فرهنگی و انساندوستانه تقویت شود.

 



شنبه 11 آبان 1392برچسب:مرگ بر امریکا, :: 14:24 ::  نويسنده : مصطفی

13 آبان امسال همزمان شده است با ماه محرم.ماهی که بزرگترین درسها را سرور آزادگان جهان به تمامی انسانها آموخت.محرم , حسین , عاشورا و فرهنگ شهادت در پیش روی همه است و همه به اقتضای دل پاک و بی آلایش خود از آن بهره می برند.حسین به ما آموخت که سیاست بر مبنای فریب و دروغ جایی در گفتمان یک مسلمان ندارد.حسین به ما آموخت که بر سر اصول با کفار مسلمان نما نباید بر سر میز مذاکره نشست.حسین (ع)به ما آموخت که در انجام هر کاری رضایت خداوند بزرگ در اولویت است و این گفتمان حسینی و عاشورایی تا قیام قیامت پابرجاست.

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ولایت و عاشورا که همان فرهنگ شهادت است , بر دست نشانده وطن فروش امریکا پیروز شد و در بزنگاهها و پیچ های تاریخی با تکیه بر دو بال ولایت و شهادت تاکنون تحت زعامت امام خمینی و امام خامنه ای در مقابل زورگویان ایستاده است.در این میان حساب نظام و انقلاب با تازه به دوران رسیده هایی که تشنه ینگه دنیا هستند , جداست و اینان اگر صدها بار از در خانه غرب رانده شوند باز هم مجیزگوی مستکبران جاسوس و مفسد می مانند.سیاست اسلامی جمهوری اسلامی ایران را رهبرانی پاک سرشت تعیین می کنند و در سایه تدبیر و حکمت این مردان بزرگ است که تاکنون با وجود سرکار آمدن تفکرات سیاسی مختلف در منصب ریاست جمهوری ,باز هم این نگهبانان پارسا و حکیم بوده اند که با عنایات ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه کشتی تنها حکومت شیعه را در تلاطم حقه بازی ها و فریبکاریهای مستکبران و دسیسه های صهیونیزم جهانی با تمام قدرت از اول انقلاب تاکنون به پیش برده اند.

روز 13 آبان ملت فهیم و بصیر ایران باز هم به شیفتگان قدرت و استکبار این پیام را گوشزد می کنند که عزت خود را فدای مذاکرات بی نتیجه با شیاطین بزرگ و کوچک نمی کنند و این پیام را به جهانیان مخابره می کنند که مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به  شیاطین ریز و درشت بدبین هستند اما شیفتگان شیاطین هنوز امیدوار و هر چند بارها توسط آنها گزیده شده اند اما باز هم به آنها امید بسته اند و چه نیکو امام صادق ما فرموده است که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و همین جمله را با تعبیر دیگری برای انسان عاقل هم به کار برده اند اما بعضی دوستان ظاهراً تمایلات شدیدی دارند تا بارها گزیده شوند و باز هم به دامان کفار پناهنده شوند.

روز 13 آبان با آگاهی تمام بار دیگر شعار مرگ و ننگ بر مستکبران جهان در ایران اسلامی طنین انداز می شود تا گوش کسانی که نمی توانند واقعیتها را بشنوند کر شود و چشم کسانی را که حتی طاقت دیدن چند بیلبورد در تهران و مشهد را ندارند کور.

 



چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:مرگ بر امریکا , :: 12:27 ::  نويسنده : مصطفی

مرگ بر امریکا تا ابد زمزمه آزادمردان جهان است (خودم)

با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد عقب نشینی هایی در مواضع مستحکم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی هستیم و روحانی سعی دارد تا با تابو شکنی در رابطه با امریکا , اینگونه امید را به مردمی که به امیدبهبود وضع معیشتی به ایشان رای داده اند بدهد در حالی که پرواضح است که در همین بدو امر خیل دلسوزان انقلاب و نظام را با ناامیدی مواجهه کرده است.اینکه دکتر روحانی از مشاوران خوبی بهره نمی برد در آن هیچ شکی نیست .کسانی که برای رابطه با سلطه گر بزرگ و شیطان بزرگ دست و پا می شکنند و در عین حال خود را خط امامی!!نیز معرفی می کنند .جناب اکبر هاشمی در صدر اینگئنه از افراد قرار دارد و دست به یک حرکت انتحاری نیز زده است و آن تحریف سخنان امام خمینی در مورد امریکاست.

به هر صورت امسال به یمن گستاخی دوستان باتدبیر و امید !!! مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و در صدر آنها امریکا با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد تا چشم کسانی که دیدن واقعیتهای بیلبوردهای صداقت امریکایی را نداشتند بیش از پیش کور شود.

 

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 12960
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1